FAQ - Pytania i odpowiedzi

  1. Czym się różnią nasze Panele Tapicerowane od konkurencji? Czy jesteśmy ich producentem?
  2. Czy wykonujemy Panele na każdy wymiar? Jak kupić panele na wymiar?
  3. Czy można wykonać zamówienie z własnej tkaniny?
  4. Czy panele wygłuszą ścianę?
  5. Czy wykonujemy montaż Paneli Tapicerowanych?
  6. Czy można sprawdzić na żywo tkanine lub pozostałe produkty?
  7. Dlaczego termin realizacji jest tak długi?
  8. Czy można zmienić szczegóły zamówienia po jego złożeniu?
  9. Czy można zrezygnować z zamówienia które jest w trakcie realizacji?
  10. Czy można zwrócić zamówienie?
  11. Czy można wymienić tkaninę po otrzymaniu zamówienia?
  12. Jak zamontować Panele tapicerowane?
  13. Dlaczego nie otrzymałem/am jeszcze odpowiedzi na wysłane zapytanie?

 


  1. P: Czym się różnią nasze Panele Tapicerowane od konkurencji? Czy jesteśmy ich producentem?

    O: Na rynku Paneli dużo jest produktów niestety w wiekszości robionych przez firmy które niekoniecznie specjalizują się w tapicerowaniu, a produkcją paneli mogą zajmować się przy okazji, w związku z dużym na nie zainteresowaniem. Bardzo często na różnych portalach można zobaczyć że sprzedawcy reklamujący się jako producenci są firmami budowlanymi, transportowymi czy np. sklepami handlowo usługowymi.
    My, od początku naszej działalności skupiliśmy się tylko na produkcji elementów tapicerowanych. Kupując nasze produkty masz pewność że zostały one wykonane przez osoby które na codzień zajmują się tylko i wyłącznie tapicerką. Nie ma więc takiego ryzyka że wykonał je magazynier czy inny "pracownik od wszystkiego". Wypracowane metody wykończenia Paneli Tapicerowanych oraz znajomość tkanin z naszej oferty, przekłada się na produkty które zadowolą najbardziej wymagających klientów.


  2. P: Czy wykonujemy Panele na każdy wymiar? Jak kupić panele na wymiar?

    O: Tak, realizujemy Panele Tapicerowane na wymiar. Chcąc złożyć takie zamówienie skontaktuj się znami mailowo, podając niezbędne wymiary i wytyczne. W odpowiedzi zwrotnej, po ustaleniu wszystkich szczegółów otrzymasz wycenę, którą możesz wprowadzić "w tym zamowieniu" na stronie lub opłacić przelewem.


  3. P: Czy można wykonać zamówienie z własnej tkaniny?

    O: Oczywiście, możemy przygotować zamówienie z tkaniny innej niż dostępne w naszej ofercie. Tkaninę taką można wysłać do naszej Pracowni lub możemy zamówić ją w imieniu klienta. W celu ustalenia szczegółów Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.


  4. P: Czy panele wygłuszą ścianę?

    O: Nasze Panel Tapicerowane wykonane są płyty MDF, Pianki tapicerskiej oraz tkaniny. I to właśnie dzięki MDF oraz piance posiadają właściwości wygłuszające.


  5. P: Czy wykonujemy montaż Paneli Tapicerowanych?

    O: Istnieje taka opcja, zamówienia Paneli tapicerowanych z montażem. Wszystko jednak zależy od typu zamówienia i lokalizacji montażu. Mówiąc wprost, nie opłacalne i ekonomiczne dla klienta będzie jechać do niego 500 km w celu zamontowania kilku paneli, gdzie cena robocizny wraz z dojazdem kilkukrotnie przekroczy wartość samego zamówienia. W celu dokładnego uzyskania odpowiedzi na te pytanie prosimy o kontakt mailowy.


  6. P: Czy można sprawdzić na żywo tkanine lub pozostałe produkty?

    O: Tak, można odwiedzić nas w naszej Pracowni i na miejscu zapoznać się z produktami. Jeśli chodzi o materiał, można również zamówić (kliknij w link ➜) próbki tkanin.


  7. P: Dlaczego termin realizacji zamówienia jest tak długi?

    O: Wszystkie nasze oferty są robione na zamówienie, nie posiadamy gotowych produktów na stanie. W związku z tym czas realizacji jest okresem w którym zamówienie zostanie przygotowane. Czasami jednak, takie nieplanowane sytuacje jak: zakłócenia w dostawach(połproduktów), awarie urządzeń czy najzwyczajniej czynnik ludzki mogą spowodować małe opóźnienie.


  8. P: Czy można zmienić szczegóły zamówienia po jego złożeniu?

    O: W momencie akceptacji zamówienia i jego opłaceniu, jakakolwiek zmiana jest możliwa tylko w przypadku gdy zlecenie nie trafi jeszcze na produkcje. Zamówienia w trakcie produkcji nie możemy już korygować, gdyż wszystkie elementy potrzebne do jego realizacji są już wycięte. W niektórych jednak przypadkach drobne zmiany są jeszcze możliwe (np. zmniejszenie rozmiaru). W celu sprawdzenie możliwości zmian które możemy wykonać prosimy o jak naszybszy kontakt.


  9. P: Czy można zrezygnować z zamówienia które jest w trakcie realizacji?

    O: W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia w trakcie realizacji, istnieje taka opcja tylko do momentu gdy zlecenie nie trafi jeszcze na produkcje. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub drogą mailową w celu informacji czy istnieje jeszcze taka możliwość.


  10. P: Czy można zwrócić zamówienie?

    O: Wszystkie oferowane przez nas produkty nieprefabrykowane takie jak: Panele Tapicerowane, Wezgłowia, Ławeczki i tkaniny cięte na metry; nie mają charakteru powszechnego, są mocno zindywidualizowane i wykonywane tylko i wyłącznie na zamówienie pod określone cechy klienta. Nie posiadamy gotowych produktów ani nie sprowadzamy ich z innego źródła gdzie są magazynowane - termin realizacji jest okresem w którym produkt zostanie wykonany. W związku z tym, zgodnie z przepisami (Ustawa o prawach konsumenta Art. 38 pkt 3) zwrot takich produktów nie jest możliwy.


  11. P: Czy można wymienić tkaninę po otrzymaniu zamówienia?

    O: Istnieje taka możliwość odpłatnej wymiany tkaniny. W tym przypadku należy skontaktować się z nami mailowo w celu ustalenia szczegółów i kosztów wymiany. Po zatwierdzeniu dopłaty, spakowane zamówienie należy przesłać na nasz adres firmowy z dopiskiem "Wymiana tkaniny".


  12. P: Jak zamontować Panele tapicerowane?

    O: Specjalnie dla naszych klientów, przygotowaliśmy instrukcje montażu Paneli Tapicerowanych wraz z filmikiem z przykładowego montażu.
    Aby przejść do instrukcji kliknij w link ➜ INSTRUKCJA MONTAŻU PANELI TAPICEROWANYCH


  13. P: Dlaczego nie otrzymałem/am jeszcze odpowiedzi na wysłane zapytanie?

    O: Codziennie otrzymuje bardzo dużą ilość nowych zapytań. Zazwyczaj na wszystkie nowe wiadomości odpowiadamy w ciągu 2dni roboczych. Czasami jednak może się zdażyć że mail zostanie przeoczony lub trafi do spamu.W przypadku dłuższego braku odpowiedzi na wiadomość prosimy o ponowny mail lub kontakt telefoniczny.